Hur ställer jag in dricks i vår nya Vim-terminal?
Hej
Vi har fått en ny kortterminal från Verifone. Den kallas Vim eller Engage (?) och heter P400. Hur får vi igång inmatning av dricks i den?
Hejsan
Det gör du på följande vis:
Håll in siffrorna 4 och 6 samtidigt. Ange 1234 som lösenord och tryck grön knapp

Välj sedan "2 Administration" (du kan klicka på skärmen). Välj "1 Settings" Tryck sedan på nedåtpilen (eller tryck på #)

Välj "2 Tip configuration". Klicka så att det blir en bock i rutan "Tip enabled"

Tryck röd knapp. Nu är terminalen inställd för att hantera dricks.
