Till senaste kommentaren

Problem att komma åt en bokning

Hej det verkar som att bokningen blev låst och jag kan inte komma åt den. Se bifogad bild.

Kommentarer

  • Hejsan

    Då måste användaren "CYA" på datorn "URBAN-DATOR" gå ur bokningen. Kolla om någon av dessa efter vänsterkanten "är bokningen".


    Alternativt kan du stänga av Jupiter och starta det igen. Då ska låsningen släppa.

    Anders
  • Hej Anders,

    Det skulle jag kunna göra om URBAN-dator fanns på riktigt, vilket den inte gör längre. Har startat om alla våra datorer och alla förutom receptionsdator är inloggad på Rebnis/Jupiter. Men den visar detta meddelandet ändå.
    Finns det något annat man kan göra för att lösa problemet?

    //Celia
  • Hejsan

    I så fall kan jag ta bort spärren i databasen. Men i så fall behöver jag en uppkoppling till en av era datorer. Kan du starta fjärrhjälpen på vår hemsida och maila oss det ID-nummer och eventuellt lösenord som dyker upp?

    Du når fjärrhjälpen via:
    https://info.rebnis.se
    Klicka sedan på "Starta fjärrhjälp" och kör sedan igång filen som laddas hem.


    Anders

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.