Problem att komma åt en bokning
Hej det verkar som att bokningen blev låst och jag kan inte komma åt den. Se bifogad bild.
Följ inlägget
0
följare
Hej det verkar som att bokningen blev låst och jag kan inte komma åt den. Se bifogad bild.
Hejsan
Då måste användaren "CYA" på datorn "URBAN-DATOR" gå ur bokningen. Kolla om någon av dessa efter vänsterkanten "är bokningen".
Alternativt kan du stänga av Jupiter och starta det igen. Då ska låsningen släppa.
Det skulle jag kunna göra om URBAN-dator fanns på riktigt, vilket den inte gör längre. Har startat om alla våra datorer och alla förutom receptionsdator är inloggad på Rebnis/Jupiter. Men den visar detta meddelandet ändå.
Finns det något annat man kan göra för att lösa problemet?
//Celia
I så fall kan jag ta bort spärren i databasen. Men i så fall behöver jag en uppkoppling till en av era datorer. Kan du starta fjärrhjälpen på vår hemsida och maila oss det ID-nummer och eventuellt lösenord som dyker upp?
Du når fjärrhjälpen via:
https://info.rebnis.se
Klicka sedan på "Starta fjärrhjälp" och kör sedan igång filen som laddas hem.