Till senaste kommentaren

Webbokningar syns inte i Jupiter längre

Webbokningar syns inte i Jupiter längre

Kommentarer

  • Hejsan

    Det verkar ha att göra med att ni börjat tillåta bokningar med bara artiklar (alltså utan boende). Jupiter kan inte ta emot sådana bokningar och ni har dessvärre en så pass gammal version av Jupiter att synkverktyget mellan Jupiter och Bookvisit dessutom kraschar när en sådan bokning dyker upp.

    Ni skulle behöva en uppdatering. Nya Jupiter-versionen kan inte heller ta emot rena artikelbokningar, men den kraschar inte.

    Gå in och boka tid för uppdatering på: https://online.rebnis.se/rebnis

    Notera att uppdateringen tar cirka en timme per system ni använder och att alla system behöver uppdateras samtidigt.
    Ni kommer inte kunna arbeta i systemen medan uppdateringen genomförs. Vi rekommenderar att ni bokar 2 timmar.

    Vi genomför uppdateringar måndag - torsdag mellan 09:00-15.00

    För att återgå till er grundfråga. De bokningar som är äldre än 48 timmar kommer inte att kunna gå in automatiskt eftersom BookVisit slutar skicka om bokningar efter 48 timmar. Så dessa bokningar behöver ni lägga in manuellt. Jag har även fått igång synkverktyget igen, men det riskerar att krascha så fort nästa rena artikelbokning kommer in. Så se till att boka tid för uppdatering så snart som möjligt.


    Anders

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.